onsdag 16. oktober 2013

Gangen

Her sto det et plassbygd skap som jeg har revet ut i dag

Dette er når man kommer opp trappen til 2. etasje
Jeg vet ikke helt hva vi skal bruke denne plassen til, 
men det blir lettere å se etterhvert

Malt 1. strøk på vegg og gulv
Den andre veggen viste seg å være uten panel bak platene så da har vi bestemt oss for å tapetsere

Dette er på andre siden 
Her var det også skap, som Daniel har revet 
Ikke noe panel bak platene her heller
Så vi tapetserer veggen og setter opp panel i taket 

4 kommentarer:

  1. Oj,så mye spennende som skjer hos dere.Deilige ting i kjøkkenet også.Herlig med ferskt bakverk.
    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  2. Så spennende å få se på forandringene som skjer hos dere :-)
    Det kommer sikkert til å bli fint - ser ut som dere allerede har en plan....så gøy:-)

    Jeg var innom nettbutikken din i går kveld - såååå utrolig mye spennende du har fått tak i :-)
    både av garn og annet... Jeg må innom igjen en dag jeg har bedre tid og kikke - for der var det mye jeg kunne tenkt meg :-)

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. Plassbygde skap pleier å være litt upraktiske, har revet noen jeg også... Det blir spennende å se det endelige resultatet, jeg tipper det blir fint! (",)

    SvarSlett
  4. :-) Oj for en jobb tenkte jeg! Håper dere har tid til å nyte flott høstvær ute også. Det er jammen et stort prosjekt, men nå har dere jo både tid og ikke minst så godt å jobbe med sitt eget. Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett