mandag 10. februar 2014

Ikke som planlagt

Barnerommet blir ikke helt som vi først hadde tenkt
Det blir litt mer omfattende
I tillegg passet hverken rosafargen eller type maling
Så da blir veggen "persika" i vanlig linoljemaling istedenfor
På bildet over er veggen rosa helt til venstre og ferdig malt i persika resten av veggen

"Persika"

Nytt gulv er lagt
Her er veggen rosa
Linus-malingen var veldig matt, 
og passet ikke så godt her

Vi bestemte oss også for å lage plassbygde senger til barna
Under blir det hyller der de kan ha kurver e.l. med leker i

9 kommentarer:

  1. Nei, det er veldig mye som ikke går helt etter planen, men det blir sikkert bra til slutt! Og de plassbygde sengene var kjempefine, og bokhyllene under like så! Gleder meg til å se det ferdig!

    God uke til dere!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er morsomt med det. At ting blir til underveis:) Sengene ble bra de! Gleder meg til å komme så langt at vi kan ha på madrasser og sengetøy og alt det andre. Men først må lister og hyller på og alt males!

      En fin uke til dere også!

      Slett
  2. Dere altså! Hvordan rekker dere alt? De fine sengene!! Dette blir jo helt tipp topp og en stor tommel opp :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du synes det:) Ja, det blir liksom et heelt annet rom nå. Både pga sengene og ikke minst at plater og belegg er borte. Det er utrolig deilig å få sånt ut:)

      Vi må ses igjen snart da.. Har gaver til den lille:)

      Slett
    2. Ja! Utrolig deilig og det blir så rent og fint!
      Vi holder på i gangen og på badet nå. Jippi! Endelig har vi fått litt fart i oss igjen. Eller ikke så mye meg da.... Det er liksom et annet ansvar som er enda viktigere for tiden. Lille <3

      Vi må avtale et treff igjen snart. Vi tar det på telefonen ;O)
      Kos dere og jeg gleder meg veeeeldig til å se mer fra rommet til jentene.

      Slett
  3. Dette blir spennende. Artig med de innebygde sengene, små huler som barn veldig ofte trives godt i. Spennende farger, gleder meg til resten

    SvarSlett
  4. Så gøy å se :-)
    De sengene ble jo kjempekoselige - tenk jentene kommer til å kose seg der.
    Å så koselig for de å ligge på samme rom - ser de for meg der de ligger å skravler på kvelden.
    Tenker de gleder seg til det blir ferdig :-)
    Jeg må si at jeg liker stilen din - den er så lun og fin....det er nesten så du kan kjenne atmosfæren bare ved å se bildene..
    UTrolig flinke er dere :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de skravler fælt på kvelden:) Iallefall akkurat nå som de ligger i samme seng:) Så kanskje de skravler mindre med en vegg i mellom.. De vil dele rom, og det er koselig! Tror de ser fram til at rommet blir ferdig!
      Og så koselig å høre at du liker stilen. Det blir jeg glad for å høre:)

      Slett