lørdag 7. desember 2013

Morgenstemning på kjøkkenet


10 kommentarer:

  1. Herlig bilde. Så mye godt dagslys. Nå er det så mørkt her at jeg føler nesten jeg går glipp av dagslyset om jeg blunker feil ;) Godt at sola snur snart!

    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, her vi bor nå kan man ikke klage på solgangen iallefall! Men så er det koselig med mørketiden også! Da kan man kose seg inne med god samvittighet! Ja, det er godt sola snur snart også. Dagene går veldig fort nå synes jeg! Det er kveld nesten før dagen har kommet i gang:)

      Slett
  2. så herlig bilde
    å masse under her jeg har gått
    glipp av
    deilig med ved ovn på såverommet
    klem eli:)


    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er ingenting som slår varmen fra en vedovn:)

      Slett
  3. Nå fikk jeg lyst på nybakt. (",) Koselig og stemingsfullt bilde.

    SvarSlett
  4. De bollene hadde gjort seg - her er det bare tørt brød i boksen etter at mor har bedrevet hjemmeeksamen i ei uke...;) Men nå skal det bli andre BOLLER, takk for inspirerende bilde:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du ble inspirert:) Det er sikkert deilig å kunne gjøre noe helt annet etter en ukes hjemmeeksamen ja!

      Slett